środa, 16 sierpnia 2017

INSTAGRAMOWE INSPIRACJE

Hej Wszystkim !
   W ten deszczowy wieczór postanowiłam dodać nowy wpis.
Czytając tytuł oczywiście wiecie, że chodzi tutaj o moje instagramowe inspiracje. Każdy z nas ma osoby , którymi się inspirujemy. W tym poście chciałabym pokazać Wam osoby, które są dla mnie już od dłuższego czasu inspiracją. Niektórzy z nich dodają zwykłe zdjęcia, które dla mnie są cudowne! Inni zaś dodają makijaże, które podziwiam. Zapraszam Was do oglądania :) koniecznie dajcie znać jakie są Wasze inspiracje. Buziaki!










2 komentarze:

  1. Ooo fajny zbiór instagramowych osób, dwie z nich juz obserwuję a dwie kolejne właśnie dodałam do obserwowanych!��
    http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka dziewczyn znam i lubię te instagramy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń