sobota, 22 lipca 2017

Makeup-Natalia J.

Hej Wszystkim!
Dawno mnie tutaj nie było , zostawiłam bloga na kilka dobrych miesięcy, ale wracam do Was z podwojoną siłą :) Dzisiaj post niezwiązany z tematyką mojego bloga czyli fotografią, a mianowicie mowa tu o makijażu. Ostatnio zaczęłam się sporo interesować pielęgnacją oraz makijażem, dlatego chciałabym tutaj stworzyć nową serię .Dajcie znać w komentarzach co myślicie o makijażu poniżej oraz o nowej serii, a tym czasem zapraszam do oglądania zdjęć :)

      Makijaż oczu został zrobiony paletką z too faced sweet peach(189 zł)
Do twarzy użyłam podkładu z revlonu colorstay w odcieniu 150, który wklepałam beauty blenderem, korektora z narsa(145zł) oraz zwykłego pudru transparentnego.

Na policzki nałożyłam cudowny bronzer z too faced (139zł),a następnie róż z narsa w odcieniu orgasm(149zł).


 Do Brwi użyłam pomady z inglota(34 zł).
 Na sam koniec użyłam szminki z mac velvet teddy(86 zł)




Makijaż,który wykonałam powyżej jest odwzorowaniem z filmu:
https://www.youtube.com/watch?v=zArSTcvptOM

7 komentarzy:

  1. Fajnie, że odnalazłaś w sobie silę do blogowania :) Sesja naprawdę super :)
    Pozdrawiam :)
    https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm super ci wyszło, dalej rób co kochasz, fajnie i luźnie piszesz posty.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny makijaż choć sama bym pewnie tego nigdy nie powtórzyła bo do takich spraw mam dwie lewe i jedną krótszą :p
    Kosmetyki wyglądają kusząco choć osobiście jestem zagorzałą fanką Golden Rose ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale rewelacyjnie wygląda ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyglądasz w tym makijażu <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł i świetny makijaż!
    Jestem za! Makijażowa seria to strzał w dziesiątkę ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/07/wybio-300-dziekuje.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Super makijaż i ja też podkład kocham !!

    OdpowiedzUsuń