niedziela, 9 października 2016

FIRST

Hejka :) Kilka osób mnie już pewnie kojarzy :) Postanowiłam usunąć wszystkie wpisy i zacząć od początku. Blog od dawna nie był taki jaki być powinien. Często zastanawiałam się nad usunięciem całkowicie bloga , ale za bardzo się do niego przywiązałam.
Jedną z opcji było stworzyć wymarzonego bloga. Kilka postów może się powtórzyć , bo są one dla mnie bardzo ważne. Postaram się zaglądać tu raz w tygodniu . Zdjęcia,które są w tym poście możliwe ,że część już widziała, ale są one dla mnie ważne, dlatego wybrałam kilka i postanowiłam ponownie je wstawić. Na zdjęciach jest Martynka K. Jeśli macie ochotę zobaczyć więcej jej zdjęć, odsyłam Was na jej bloga badgalmartti.blogspot.com . Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam do gustu :) BUZIAKI !











1 komentarz:

  1. Cóż moge Ci tylko życzyć powodzenia. Osobiscie sadze ze człowiek nie powinien sie wstydzić swoich poprzednich wpisów bo to Dla mnie tak jak by sie wstydzić samego siebie a przeciez kazdy uczy sie na błędach.
    Pozdrawiam

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń